Na podzim loňského roku bylo završeno převzetí CK Marco Polo společností CK Fischer. Pod křídla Fischera se tak dostala nabídka cestovní kanceláře, která si své dobré jméno získala především produkty exotických destinací určené individuálním turistům. Nově vzniklé portfólio Fischera tím získalo u nás nevídanou šíři záběru.
Ani největší konkurent výše zmíněné cestovní kanceláře – Čedok, nezůstává pozadu. Ta velmi úzce spolupracuje s cestovní kanceláří ESO Travel, která má s individuální turistikou bohaté zkušenosti. Jak uvedl ředitel marketingu Čedoku Tomáš Brejcha pro specializovaný magazín MaM: „Spoluprací s CK Eso nám jde hlavně o tvorbu produktů zaměřených na exotiku,“ s tím, že letošními hity jsou lety do Dominikánské republiky, do Brazílie či na Kubu.
O tom, že evropské destinace jsou pro náročného klienta již nedostačující, ví Exim Tours. Tato cestovní agentura letos nabízí zcela nová pobytová místa například Varadera na Kubě či ostrovní destinaci Isla Margareta ve Venezuele.
Podle pracovníků cestovních kanceláří je exotika v rozvoji cestovního ruchu tématem číslo jedna. Jiné neobvyklejší dovolenkové cíle – například Skandinávie, si drží svůj stály potenciál a na čas svého probuzení čekají. Ani zájem o agroturistiku či například východoevropské destinace v letošním roce strmě neporoste.
Sdílejte na sociálních sítích